piątek, 13 czerwca 2014

PROLOG


Krew pulsująca w żyłach z powodu dużej ilości adrenaliny. To jest to! Ten stan kiedy od mety dzielą cię sekundy, sekundy od zwycięstwa, bogactwa, uwielbienia i to błogie uczucie towarzyszące temu. Tylko czy warto? Czy warto poświęcać coś ważnego dla zabawy, adrenaliny i hajsu? No bo bądźmy szczerzy tu chodzi tylko o kasę i twarze dziewczyn błagających abyś na nie spojrzał. Tylko nie sądzę, żeby to było tego warte, teraz nie kiedyś tak. Przeszłość po nas wróci wcześniej czy później ale wróci. W tym najmniej oczekiwany momencie. W tedy trzeba zacisnąć pięści i stanąć do walki, zmierzyć się z nią jak przeciwnik z przeciwnikiem na ringu, tylko w tym przypadku jesteś ty i życie, które jest tak ważne dla ciebie bo należy do osoby bliskiej twojemu sercu. Tylko, że gdy popełniałem te błędy jej nie było w moim życiu ale teraz jest i wiem, że muszę dopilnować by ten sukinsyn trzymał się od niej z daleka to moja i jego gra więc niech trzyma łapy z dala od niej. Jeśli dotknie ją chociażby palcem pożałuje tego obiecuję wam to tu i teraz. Popełniając te błędy byłem gówniarzem, tak byłem małym szczeniakiem nie posiadającym jej nie wiedziałem, że te czyny mogą wrócić do mnie gdy będę miał kogoś na kim mi zależy ale przysięgam, że ten dupek znajdzie się sześć stóp pod ziemią za nią. Miała mnie za przyjaciela nie zdając sobie sprawy z tego, że dla mnie jest kimś więcej, ja sam nie miałem o tym pojęcia do póki ten drań nie znalazł się w jej pobliżu i mi jej nie zabrał ale ja ją odzyskam a on może przyszykować swoje pożegnanie.
Mimo, że wszystko zaczyna się pięknie to czy równie pięknie się zakończy? Tego nie wiem ale wiem że by dojść do końca musimy przejść dramat.
Zapraszam was do zobaczenia smutnej i realistycznej historii pokazującej jak przeszłość może wpłynąć na teraźniejszość.
                                                   ~*~
Hej. Ja na momencik z taki prologiem który może zachęci was do pozostania tutaj ze mną i przeżywania tego wszystkiego z bohaterami tej historii. Wiem iż prolog nie jest wysokich lotów ale naprawdę nie miałam pojęcia jak go napisać. No dobra zmykam szykować się do szkoły, a wam życzę miłego dnia i czytania. xx
Zapraszam was też tutaj : http://cellar-fanfiction.blogspot.com/
Po prologu widać, że będzie to ciekawe i orginalne opowiadanie. 

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga. ♥
    Prolog jest interesujący. Jestem ciekawa, o czym dokładnie będzie twoje FF i mam nadzieję, że będzie oryginalne i zaskakujące. Dałabym Ci jedną radę: powstawiaj znaki interpunkcyjne tam, gdzie ich potrzeba. To na pewno ułatwiłoby czytanie. Zdania nie są rozdzielone tam, gdzie być powinny i czasem trudno się połapać, o co właściwie chodzi.
    To tyle i czekam na ciąg dalszy. :) Powodzenia. ♥

    OdpowiedzUsuń