sobota, 26 lipca 2014

A więc...

Hmmm zacznijmy od tego, że bardzo długo mnie tu nie było. Ale to wyłącznie z powodów szkoły. Ostatnie tygodnie były naprawdę ciężkie i wypadłam z tego rytmu pisania. Próbuję i próbuję, ale wychodzi mi do bani. Myślę, że rozdział pojawi się nie długo bo mam osoby które są dla mnie ogromnym wsparciem i inspiracją.
Ale po tak długiej przerwie nie przychodzę z niczym. :D
Mam tu taj zwiastun opowiadania. Ou yeah!
Klik
Jeszcze raz bardzo dziękuję za niego cudownej @Sweet_lieber



2 komentarze:

  1. kiedy rozdział już się nie mogę doczekać zwiastun genialny! <3 dużooo wenyy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku miło mi. Teraz jestem w domu jutro wyjeżdżam i jakoś tak brak czasu wyślę sobie to co mam na pocztę i spróbuję jakoś dokończyć. Jak chcesz to mogę Cię na tt poinformować. ;)

      Usuń